March 4, 2011

pEraSaaN aPekaH iNi?

sejak akhir2 ni aku asek nk mjok jer, asek nk trase ati jer kt die, nape ek??? ke sbb aku pnt sgt smpi xcukup rehat, emosi aku terganggu die yg mjd mgsa utk aku mlepaskan perasaan?? cian kt die, dh byk bsabar ngn kerenah aku yg byk ragamnyer...

ape kene ngn aku sbnrnye??? malu utk mluahkan perasaan?? ker aku dh mula cygkan die dlm diam?? ape yg ade dlm ati aku sbnrnyer? argh!! pergi ko setan2 durjana. suke sgt mgacau aku, mhasut perasaan aku smpi aku sndri xtau prasaan aku sendiri. 

awak... =)

saya nk mntk maap sbb ngn prgai saya, awak tpaksa bersabar ngn saya. tpksa pujuk saya smata2 nk bg sy eppy. mst awk pening kan? awak baik, tp sy ni haa ske sgt bt prgai yg nth pape. cm budak kecik je kan??

sy harap awak xmarahkan sy ek?? mgkin mggu ni sy tlalu pnt, sy bz smpi sy nk emo ngn awak lak. sy mintak maap ek awak =(

0 comments: