April 18, 2011

bEiNG tEaCheR iS FuN


pengalaman mengajar kt SK Petaling 1 menyebabkan aku ske sgt ngn sek. sbb pe??? sbb aku leh bt ape yg dh cekgu aku wt kat aku dlu, kre nk apply kat ank murid skunk ler, hehehe... rotan dak2 le pling aku ske, membebel xyh ckp ler. tiap2 kali masuk kelas kompem aku membebel dulu, pas2 br aku mgajar...

dak2 sek ni mmg sporting gler. nk kate blagak 2 xlah, biase2 jer walaupon dok tgh2 bndr KL. mgajar dierg kne le sabr sket, nk2 dak2 kelas blkg. aku akhirnye bgga ngn diri sndri sbb cra pyampaian aku dlm kelas agk berkesan sbb dak2 spt jwb sume soalan aku. de hrpn nk jd guru cemerlang x??? hahaha, prasn je lbey kan???

ape2 hal pon,aku nk ckp yg jd cekgu ni mmg best. xle tnsion sgt. thnks kpd ank2 murid aku yg dh bagi adiah nak2 de st adiah 2 yg bol dikira agk mhl. terkejut aku dpt adiah 2. kat sini aku sertakan beberapa keping gmbr ngn dak2 mse last praktikum jumaat lepas.

:: tahun 4 Mutiara ::


:: tahun 4 Berlian ::


:: last day at skull ::





ucapan cikgu ira bt kowg sume:
~blaja le rajin2, jgn asel mk main jer~
~cekgu mintak maap klu2 cekgu de mrh awk2 sume~
~smile always...!!!~

0 comments: