February 26, 2011

adaKaH dia???

pertama kali aku memandang die, seakan2 ada chemistry antara aku dan die. xdpt digmbrkan prasaan aku ketika 2. yg pnting mata aku xleh nk lepas pndang ble tgok die.xsgka, disaat pndangan pertama tu telah menimbulkan satu perasaan antara aku dan die. 

tp yg menjadi persoalannya, adakah aku ni layak utk die yg tgolong dlm kalangan lelaki yg baik2?? dh berminggu2 persoalan ni bermain kt pale otak aku, tp nth ler.. aku rse rndh dri yg amat sgt, xtau nk mgmbrkan perasaan...rse cm nk nges, tp aku dh bjnji ngn diri aku xnk nges g...

mgkin takdir dh menentukan bahawa aku akn btemu dgn die. die adelah seorang insan yg istimewa stelah aku mgenali dirinya. seorang yg blum prnh aku jmp dlm hdup aku lagi...

awakk...

terima kasih sbb awk sggup mnerima diri sy yg xseberapa nk ada. awk tau kn sape diri sy??? so, awk pertimbangkanlh.. sy xnk myushkan awak satu hari nnt sbb sy ni bknlh yg tbaik utk diri awk. bimbinglh sy selagi awk mampu utk membimbing sy.. =)

1 comments:

hasmeehaslina

fikir dlu , fikir masak then wat keputusan yg pla baik ... i luv my rumet !!