February 9, 2011

SeLaMaT PeNgaNtiN baRu

diam2 je akk spupu aku yg sorg nih...tup2 je aku tau die nk kwen. aku tmpg gmbira le jgk sbb die adelh spupu 1st sblh fmily Incik Ayah aku yg kwen...pasni mgkin abg spupu aku then br aku. kne ikt turutn,xleh lgkh bendul,ye x?? hu3...

my cousin

ape2 pon,thniah diucapkan. aku sgt le epy spnjg mjlis blgsg wlaupn xbyk gt keje yg kene bt. aku smpt le jgk bgaul ngn pnduduk kt taman prumahan tsbut..sume sporting kowt. nk cr keje mmg pyh sbb sume dierg dh buat dr A-Z.


dr ari pertama aku smpi, suasana dh cukup meriah. aku exited nk jmp sdre mare belh Incik Ayah. bkn pe,kterg mmg jrg nk jmp wlaupn sthun skli. nk jmp tyme rye apeth g. aku ngn Si Little cbe mcari keje tp stu pon xjmp..sowy,kterg xmbntu sgt. 





my new family member

maka tibalah hari yg bersejarah. majlis berlgsung ngn agk baik pd hari Sabtu yg lepas. aku hyalah mjd org diamanahkan utk bg buah tgn/bunga telur kpd tetamu yg datang. seronok le jgk wlaupn agk memeneatkan. dpt jmp sdre mare. ade aiskrim n cendol yg dijadikan sbg pcuci mulut. mmg sedap. =)

buat Abg Epul, slmt mjd sbhgian drpd fmily kterg. kterg mengalu-alukan kedatangan anda, he3.. 





ok ler, 2 je kowt yg aku nk tulis. kt bwh ni tgok le bbrpa lg gmbr yg diambil spnjg mjlis yg berlgsg slma 3ari 2mlm ni.

adios.... =)


my big family















hey..!! it's me



0 comments: