May 9, 2011

fLyiNg tO KuaNtaN

1st tyme aku travel ke kuantan sowg2 mcm2 yg aku pk, tkt eksiden ler, de hantu kt lbuh rya karak le. mklum le, tgok cte hantu lebuh raya karak 2, tpgruh sket2... sbb pe aku g kuantan??? sje je nk jln2 sblm exm mgu dpn. pe owg kate, ilgkan stress?? lbey kurg gitu ler.

aku btolak kol 12.30 thghari and smpi kol 4.15ptg. ehem2, biase le kan, klu dh smpi ngeri owg, mst le de yg mnunggu kan??? phm2 jela, hikhikhik... ble dh dok lme dlm bas, mle le lapar ble turun 2. pe g, aku pon myinggah le kat kedai mamak nk mkn. sdp xsdp len cter le sbb aku dh lpr sgt.

xbyk tmpt pon yg aku pg. stkt round2 area bndr kuantan and melepak kat tluk cmpedak 2 jer. jom intai2 pic aku, xbyk amik pon sbb kmera xbwk daa...hahaha

at pntai Batu Hitam

kat Teluk Cempedak

mke penat

laut yg cntek wrnanya

peace!!!

mac'd n kfc saling bertentangan







ni jela gmbr yg smpt aku amik. tq kpd owg yg telah membawa aku bjln2 sekitar kuantan. mst pnt lyn kerenah kan?? tp biar jela. spe suh aku dtg kuantan, nk xnk bwk r aku ronda2 st kuantan. hehehe, abes da cter...

p/s: nnt nk dtg kuantan g ler sbb xsmpt nk mrase ikan bakar, mst sdp...nyum2!!

0 comments: