May 22, 2011

LeLaKi Ku

salam....entry kali ni aku nk cter pasal ciri2 lelaki yg boleh aku jadikan sbgai suami aku pd mse yg akn dtg. bkn nk demand, tp demi kebahagiaan umhtgga n kekal hingga akhir hayat. >.<

1. boleh menjadi imam tyme solat berjemaah ngn keluarga. 

2. sgt menjaga kehormatan diri dan tidak mengaibkan psgn sendiri.

3. sedia memikul tanggungjwb thadap ketua keluarga sbb tgungjwb lelaki lbih berat dr prempuan. 

4. boleh menerima segala kekurangan yg ada pada isteri.

5. boleh menerima dan memberi. maksudnye tidak terlalu berkira dlm soal kewangan dan apa sahaja.

6. boleh berinteraksi ngn ahli keluarga,pndai menjg diri, tidak riak atau takbur, selalu mrendah diri dan paling penting boleh bertolak ansur.

7. sgt rajin membantu wt keje umh. -tyme ujg mggu jela-

ade byk g tp xpela, wt mse skunk 2 yg paling penting. bkn nk demand sgt tp aku sdr diri aku pon bkn perfect sgt...so, aku menerima segala kelebihan dan kekurangan kt bakal suami aku stu ari nnt. ececeh, bakal ke??? huhuhu...

p/s: thniah kt kgkwn aku yg dh kawen. klu de yg nk bertunang, tahniah jgk ek??? smoga kekal hingga akhir hayat hendaknya, amin..