June 29, 2011

aKu xTau nK wT pE sKunK nih!!!

hmm...aku xtau nk luahkan prasaan aku cmne g. td aku msg ngn mak aku, aku tye le makan pe mlm ni, die pon bls "apa2 la". so, aku rse cm sdp ati, aku cll ler. then aku tye npe cm mara2. die pon jwp, aku n ayh aku dok jauh, xde spe nk bli brg nk masak. kterg sne leh r mkn sdp2 sdgkn die kt umah mkn pe yg de jer. ckp mcm nk emo. aku cm srba salah plak.

kdg2 aku xphm sikap mak aku. tiap2 minggu ayh aku blik, tye nk bli brg x utk smpn sminggu. mak aku ske ckp brg2 ade ler, leh mkn mee ler, ape ler. ayh aku pon x r byk ckp. pas2 ble dh tgh2 minggu mula le nk mrungut ckp brg xde. aku dok jauh, pg2 de kelas, nk blik bwk bli brg bole jer, tp die plak yg xbg blik. aku konfius tol ler.  

so skunk aku xtau nk wt cmne. aku cm serba salah plak. ati aku ni cm sdey jer, mak aku mluahkan prasaan smbil2 mara kt aku. aku xkesh die nk mrh aku janji die puas ati. mak aku sndiri, xkn aku nk mlwn.

aku hrp, ape pon yg berlaku minggu ni, ape2 aktiviti skali pon kt mktb, aku tekad nk tinggalkn n blik umah semata2 mak aku. mak akulah segala2 nya bg aku, tiada tkar ganti. aku jgk akan dpt elaun, so aku akn blnje mk aku mkn sdp2 n bwk die pg mkn kt mne je die nk. 

Mama..
kakak mintak maap sbb kakak xde kat sisi Mama skunk ni. Jumaat ni kakak blik n kakak janji akn bwk Mama pg mkn yg sdp2, mkn je pe yg Mama nk sbb Mama le sgalanya bg kakak. 

0 comments: