June 21, 2011

k.i.d.s

hye sume... sowy [sl smlm sbb aku xupdate blog cm yg aku janji. bkn pe, aku terlalu mgntuk smpi xsdr yg aku dh tertido smpi ke pagi. ngn celcom wt hal, entah ler.

ok, entry ni aku nk citer psl budak kecik. kecik bkn sbrg kecik, kecik berisi. spnjg cuti sem 3mgu aku, aku mhabiskan mase aku ngn bdk2 kecik ni. ilg segala tension n keboringan aku. at least, aku leh le blaja cmne nk jge ank bile aku dh ade ank nnt, hehehe...

jom kenal2 ngn dierg nk??? xrmai pon, 2 owg jer. 

aisya n adam

ni aisya n adam. adik beradik. comey sgt kan tp nakal. suke sepahkn umah ngn mainan dierg. ble aku mgmuk, br le berlari2 kemas, termasuk le adam 2 skali. jhtkan aku, buli dak2 kecik nih. cian, tp geram sbb terlampau comey.



adam
adam tyme baby lu ske sgt menagis. asal mte celik je nges, ngn aku skali nges sbb ssh nk control die nih. bg ape pon xjln, huhuhu. tp skunk dh mkin lasak, pndai men bola yg kecik2. the latest die dh pndai jalan. mcm pokok kelapa jln, terhuyung hayang...hehehe. 

0 comments: