July 17, 2011

so Far so GooOOd...!!!

minggu ni merupakan minggu ke-3 aku praktikum kt SK Taman Medan n sminggu jgk le aku xsiht. sakit tekak n selsema. tp xpe, demi ank bgsa, aku gagahkan diri pg sek. <poyo jer>

so far, bdk2 sek ni sumenye dlm kategori bdk baek. tp ade sstghnye jela yg nkl thp hard core. smpi aku pon frust n handle dierg ni. last2 aku bg ayt sentap br nk sedar diri. ape pye nkl le dierg sume ni. 

mkanan kt sek ni quite ok jgk. mkn skali ngn air xsmpi rm3, pergh!! heaven. xprnh aku jmp tmpt mkn yg murh cmni slain dr sek aku. tiap2 ari kcuali ari jmaat. sbb ape?? sbb ari jumaat mkn sdp sket cm nasi beriyani, nsi aym n so on. mcm kt sek2 len jgk.

ckgu2 kt sek ni sume ok tp ade stghnye yg nmpk cm grg tp ati sgt le baik. aku byk komunikasi ngn ckg laki. bkn ape, gru pembimbing dua2 laki, tempat pon dgn ckg laki, nk wt cmne. tp ade gak kdg2 aku myebok dierg bork2, wt mke slumber jer...hahaha.

wt mse skg, bg aku sek ni ok ler. xde la tension sgt. tp aku kdg2 rse cm nk sound je gpk sbb bg aku kelas relief ari2. aku nk wt keje len pon xleh, sabo kan jela.
 
kowg2 sume doakan le yg tbaek utk aku. hope aku dpt wt praktikum ngn baek kt sek ni n cpt2 abeskan mse bljar aku ni. lme sgt da. >.<

0 comments: