January 28, 2011

maKe Up aNd mE

moshi2...

pe kabar??? arp2korg sihat le ek?? arini aku wt psembahan tarian melayu utk sambutan Ponggal kt maktab aku. nth ape kene ngn budak2 aku,dierg nk sume make up,termasuk le aku. aduhh!!! aku rase mcm pinggan melekap kat muke lak...


tp xpelah,aku xnk kcewakan dierg. aku pon ikt le make up. xsgka,mke aku jadi len..aku bukanlah aku yg sbnrnye,ish2..nmpk lbih kperempuanan kate dierg...ces!!! bermakna selama ni dierg pndg aku lebih ke arah seorg laki. sabo jelah,mgkn ngn sikap aku yg terlalu slumber dan lasak mjdikan dierg berfikiran cm2..ish2.

kat sini aku sertakan beberapa gmbr yg boleh korg tgok. gmbr aku selepas di make up...

gambar gedik2
sebelum persembahan





















ni le gambar aku setelah di make up. nmpk len x??? ape le agknye yg len 2 kan???

hari ni pon aku dpt elaun. ble duit dh de dlm tgn,mle le nk bblnje..he3. aku skunk dh smpi seru nk bli brg make up tau..aku dh dpt kumpul sket2. aku smpt le bli eyeshadow yg dipilih oleh pakar make up,Izzah..tq,aku cyunk ko tau!!! (ayat bodek)

disebabkan aku akn bercuti raye cine slame smggu, maka blog aku xkan di update entrinye sbb kt umah aku xde wifi or brodband,xmampu nk memiliki,kui3...segala kesulitan amat di kesali... 


ok ler,2 jelah kot yg aku nk kongsi ngn korg utk entri kali ni...entri trakhir utk bln januari ni..nek rye cine nnt aku cite lak psl knduri kwen akk spupu aku k...


SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU CINA... adioss!!!

0 comments: