January 23, 2011

muSic iN mE

moshi2..

entri kali ni mst korg sume dpt agk kan? mst le aku nk cite psl piano@keyboard.. dr dulu lg aku mint men piano,tp disbbkan Incik Ayah xcaye yg ank die mampu main,maka beliau xmhntar aku ke kelas piano,padahal dkt je klas 2 ngn umah aku,sob2 sdihnyer...

xpe biarkanlah. dh berlalu pon,aku pon dh beso skunk. aku dpt blaja men piano kt mktb,mle2 dr main2,berubah mjd mint yg amat sgt. slain drpd piano,aku pndai men gitar ngn drum,tp xlah expert mcm org len sbb aku br nk blaja,kre thp 1 g ler..

ble sng2,aku ske men piano,lagu Bila Cinta yg jd lgu tema Lagenda Budak Setan..sesuai sgt ngn pengalaman idup yg pernah aku lalui dulu,ececeh..dh lancar men dh,no more sekat2 g,not2 pon dah hafal..thnkz 2 Ain Ali sbb cr not 2,aku cayang ko weh!!!





aku igt nk bg korg not lagu 2 kot2 klu korg tbe2 bmint nk test2 men ke kan,tp x dan ler sbb nk tulisnye payah sgt n pnjg..mgkin len kali le kot,he3.. 

snbrnye muzik ngn manusia ni mmg xleh dipisahkan dr kecik g. klu nk ikt teori dlm pendidikan perkembangan kanak2,dierg blaja sesuatu melalui muzik dr dlm kndungan mak2 dierg g. so, ble korg sume dh ade ank,dedahkan le dierg ngn muzik atau lagu2 (yg elok2 sket) sbb ia mampu menolong perkembangan otak ank2 korg.

ok ler,2 je kot yg aku nk bkgsi ngn korg..hrp korg dpt blaja sumthng dr entri aku ni ek...

adios!!!

 

 

0 comments: